Pomoc

Objednávky
Jak mohu zadat objednávku? Objednávku je možné zadat přímo na stránkách našeho obchodu pomocí následujících kroků:
– kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“ na stránce příslušného produktu přidejte požadovaný výrobek do košíku,
– když přidáte všechny požadované výrobky, vraťte se do košíku a klikněte na možnost „Pokračovat a vybrat bonus zdarma“,
– doplňte informace o zásilce,
– vyberte způsob doručení a způsob platby,
– potvrďte objednávku kliknutím na možnost „Zadat objednávku“,
– hotovo! :)
Musím si vytvořit účet, abych mohl(a) zadat objednávku? Ne, pro vytvoření objednávky v našem obchodě účet mít nemusíte.
Jaké budu mít výhody, když si založím účet? Po vytvoření účtu máte možnost
– kdykoli upravit údaje o adrese,
– změnit e-mailovou adresu,
– sledovat historii objednávek,
– pohodlně spravovat předplatné,
– měnit heslo,
– smazat svůj účet.
Kde mám zadat slevový kód? Chcete-li použít slevový kód, klikněte v košíku v prvním nebo posledním kroku objednávky na možnost „Mám slevový kód“.
Mohu spojit několik objednávek do jedné? Jelikož jsou objednávky zpracovávány ihned po jejich zadání, spojit několik objednávek do jedné bohužel není možné. Děkujeme za pochopení.
Obdržím potvrzení své objednávky? Ano, po zadání objednávky pošleme na uvedenou e-mailovou adresu potvrzení objednávky, kde naleznete seznam objednaných výrobků a údaje potřebné pro dokončení objednávky.
Mohu objednávku zrušit? Protože je naším primárním cílem co nejrychlejší vyřízení a doručení objednávky, předáváme ji ke zpracování ihned po jejím vytvoření. Proto pokud chcete objednávku zrušit, neprodleně kontaktujte náš zákaznický servis.
Mohu aktualizovat již zadanou objednávku? Protože je naším primárním cílem co nejrychlejší vyřízení a doručení objednávky, předáváme ji ke zpracování ihned po jejím vytvoření. Z tohoto důvodu již nelze objednávky upravovat. Děkujeme za pochopení.
Co je ověřený nákup? Díky označení „Ověřený nákup“ mohou zákazníci identifikovat recenze zanechané jinými uživateli, kteří produkt v obchodě Allnutrition skutečně zakoupili nebo použili.
Recenze označujeme jako „Ověřený nákup“ pouze v případě, že byl produkt zakoupen nebo používán prostřednictvím účtu na portálu Allnutrition a recenze na stejný produkt byla vydána stejným majitelem účtu.
Neoznačené recenze jsou rovněž hodnotné, v jejich případě však nedokážeme určit, zda zákazník produkt zakoupil či použil v obchodě Allnutrition.
Vyřízení objednávky
Obdržím informaci o odeslání zásilky? Ano, jakmile bude zásilka odeslána, obdržíte e-mail s trasovacím číslem, pomocí kterého budete moci sledovat zásilku. Toto číslo bude navíc přiděleno k objednávce na vašem účtu.
Jaká je doba vyřízení objednávky? Rychlost vyřízení objednávky závisí na zvoleném způsobu doručení a způsobu platby. Objednávky „Na dobírku“ jsou vyřízeny ihned po jejich zadání, v případě platby „předem“ prostřednictvím bankovního převodu objednávku vyřizujeme, jakmile obdržíme platbu.
Kdy obdržím zboží? V pracovní dny doba doručení zásilky většinou nepřesahuje 3 pracovní dny od okamžiku předání zásilky dopravci. Může se však stát, že se tato doba z nepředvídatelných důvodů prodlouží, a v takovém případě můžete kontaktovat náš zákaznický servis.
Jaké jsou možnosti způsobu dopravy a kolik doprava stojí? Všechny dostupné možnosti způsobu dopravy a podrobný ceník naleznete zde. Cenu za dopravu můžete vidět také v průběhu zadávání objednávky a v souhrnu objednávky.
Mám trasovací číslo zásilky, které ale není aktivní, proč? Trasovací číslo zásilky vám bude zasláno ihned, jakmile bude přiřazeno k objednávce. Stává se však, že stav na internetových stránkách dopravce bude aktualizován až po několika hodinách, proto doporučujeme, abyste ho opět zkontrolovali po delší době. Pokud by po 24 hodinách nedošlo k aktualizaci stavu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku? Při zadávání objednávky budete moci zvolit vhodný způsob platby. V tuto chvíli jsou dostupné tyto možnosti: platba na dobírku, bankovní převod, PayU – okamžitá platba.
Jak mohu zkontrolovat stav platby? Stav platby můžete zkontrolovat na svém účtu na kartě objednávky v záložce „Historie objednávek“.
Platba neproběhla úspěšně, jak ji mohu zadat znovu? Pokud chcete platbu zadat znovu, klikněte na odkaz v e-mailu s potvrzením objednávky nebo se přihlaste ke svému účtu v internetovém obchodě, přejděte na kartu „Historie objednávek“ a poté na kartu „Podrobné informace o objednávce“. Nyní již budete moci platbu zadat znovu, nebo zkontrolovat její stav.
Obdržel(a) jsem oznámení o nezaplacení objednávky, ale objednávku jsem uhradil(a)? Pokud jste po zaplacení objednávky obdrželi oznámení, že platba nebyla správně zaregistrována, zkontrolujte prosím, zda jste údaje během transakce zadali správně. Ujistěte se také, jestli transakce proběhla úspěšně a jestli byla dokončena. Pokud výše uvedené kroky problém nevyřeší, kontaktujte náš zákaznický servis, abychom mohli zjistit příčinu nesrovnalostí.
Doručení
Co se stane, když mě kurýr nezastihne doma? Pokud vás kurýr nezastihne, zanechá vám oznámení s uvedením data dalšího pokusu o doručení, nebo vás bude kontaktovat telefonicky, aby s vámi domluvil vhodný termín.
V zásilce byl poškozený výrobek, co mám dělat? Pokud jste po vybalení zásilky zjistili, že zboží je poškozené, uplatněte prosím reklamaci prostřednictvím reklamačního formuláře, který naleznete zde. Jakmile vaši reklamaci obdržíme, budeme vás kontaktovat, abychom problém vyřešili.
Zásilka je poškozena zvenčí, co mám dělat? Pokud při převzetí zásilky zjistíte jakékoli nesrovnalosti, např. když je balíček zničený, promáčený, opakovaně balený, děravý nebo oblepený jinými balicími páskami, než jsou pásky naší firmy, nepřebírejte zásilku a kontaktujte náš zákaznický servis, abychom mohli ihned odeslat novou objednávku.
V zásilce byl nesprávný výrobek, co mám dělat? Pokud je v zásilce zboží, které jste si neobjednali, uplatněte prosím reklamaci prostřednictvím reklamačního formuláře, který naleznete zde. Jakmile vaši reklamaci obdržíme, budeme vás kontaktovat, abychom problém vyřešili.
Na doručení zásilky už čekám delší dobu, co mám dělat? Pokud je zásilka na cestě k vám delší dobu, tj. alespoň 7 pracovních dní, kontaktujte náš zákaznický servis. Spojíme se poté s dopravcem, abychom problém vyřešili.
Reklamace a vrácení zboží
Jak podat reklamaci? Chcete-li podat reklamaci, vyplňte prosím reklamační formulář (klikněte sem). Jakmile náš personál obdrží oznámení, bude vás co nejdříve kontaktovat.
Opravdu mám na vrácení zboží až 30 dní? Ano! Jako náš zákazník máte právo vrátit neporušené zboží do 30 dnů od okamžiku, kdy jste zboží obdrželi.
Kdy dostanu odpověď na podanou reklamaci? Doba posouzení reklamace činí 14 dní.
Jak mám vrátit celou objednávku nebo její část? (platí pro neporušené zboží) Chcete-li vrátit celou objednávku nebo její část, vyplňte prosím elektronický formulář pro odstoupení od smlouvy (klikněte sem). Jakmile jej obdržíme, budeme vás co nejdříve kontaktovat, abychom získali podrobné informace.
Důležité: Prosíme vás, abyste do zásilky vložili doklad o zaplacení nebo informaci s číslem objednávky. Urychlí to proces vrácení zboží. Děkujeme!
Kam vrátit zboží v případě odstoupení od smlouvy nebo reklamace? Po dojednání podrobností s našim Zákaznickým oddělením ohledně vrácení zboží v případě odstoupení od smlouvy nebo reklamace, vraťte prosím zboží na adresu:

Olza Logistic – Allnutrition, Lípová 1986, (737 01) Český Těšín

Prosíme o pečlivé zabalení zboží a přiložení formuláře pro odstoupení od smlouvy. V případě dalších dotazů kontaktujte náš zákaznický servis.
Můj účet
Jaké budu mít výhody, když si založím účet? Po vytvoření účtu budete mít možnost:
– kdykoli upravit údaje o adrese,
– změnit e-mailovou adresu,
– sledovat historii objednávek,
– pohodlně spravovat předplatné,
– měnit heslo,
– smazat svůj účet.
Jak vytvořím účet? Chcete-li vytvořit účet, klikněte sem a postupujte podle zobrazených pokynů.
Jak změním e-mailovou adresu? Chcete-li změnit svou e-mailovou adresu, přihlaste se ke svému účtu, poté přejděte na záložku „Moje údaje“, kde v levém dolním rohu naleznete možnost „Změnit e-mailovou adresu“. Dále postupujte podle zobrazených pokynů.
Jak změním heslo? Chcete-li změnit heslo, přihlaste se ke svému účtu a přejděte na záložku „Změnit heslo“. Dále postupujte podle zobrazených pokynů.
Jak smažu účet? Chcete-li smazat účet v našem obchodě, přihlaste se ke svému účtu a přejděte na záložku „Moje údaje“, kde v pravém dolním rohu naleznete možnost „Chci smazat svůj účet v obchodě“. Dále postupujte podle zobrazených pokynů.
Jak zruším odběr zpráv? Chcete-li zrušit odběr zpráv, přihlaste se ke svému účtu, přejděte na záložku „Předplatné“, zrušte vybrané souhlasy a uložte změny.
Váš košík (...)
Produkt byl přidán Produkt byl odstraněn Do vašeho košíku byly přidány produkty z jiného zařízení Obnovili jsme váš košík z jiného zařízení