-
Podací číslo zásilky (obdrželi jste ho v e-mailu potvrzujícím odeslání balíčku, nachází se rovněž na podacím lístku):
-
Číslo objednávky nebo faktury:
-
Křestní jméno a příjmení:
-
Typ nesrovnalosti:
-
Popis nesrovnalostí:
-
Další poznámky ohledně obsahu zásilky:
Došlo k poškození kartonu:
Mohlo dojít k zásahu třetími osobami (v případě porušení obalu nebo ochranné firemní pásky)?
Byl s dopravcem sepsán protokol o škodě?
Poznámky:
-
Vaše e-mailová adresa:
-
Navrhovaný způsob vyřešení reklamace:
-
Přílohy (snímek poškozeného balíčku/produktů, formulář pro odstoupení od smlouvy) (jednotlivý soubor nesmí být větší než 5 MB, povolené soubory jsou *.gif, *.jpeg, *.pdf, *.tiff):