-
Podací číslo zásilky (obdrželi jste ho v e-mailu potvrzujícím odeslání balíčku, nachází se rovněž na podacím lístku):
*
-
Číslo objednávky nebo faktury:
*
-
Křestní jméno a příjmení:
*
-
Typ nesrovnalosti:
*
-
Popis nesrovnalostí:
*
-
Další poznámky ohledně obsahu zásilky:
Došlo k poškození kartonu:
*
Mohlo dojít k zásahu třetími osobami (v případě porušení obalu nebo ochranné firemní pásky)?
*
Byl s dopravcem sepsán protokol o škodě?
*
Poznámky:
*
-
Vaše e-mailová adresa:
*
Zadejte správnou e-mailovou adresu
-
Navrhovaný způsob vyřešení reklamace:
*
*
-
Přílohy (snímek poškozeného balíčku/produktů, formulář pro odstoupení od smlouvy) (jednotlivý soubor nesmí být větší než 5 MB, povolené soubory jsou *.gif, *.jpeg, *.pdf, *.tiff):