Reklamace, výměna a vrácení zboží
Jak podat reklamaci? Chcete-li podat reklamaci, vyplňte prosím reklamační formulář (klikněte sem). Jakmile náš personál obdrží oznámení, bude vás co nejdříve kontaktovat.
Opravdu mám na vrácení zboží až 30 dní? Ano! Jako náš zákazník máte právo vrátit neporušené zboží do 30 dnů od okamžiku, kdy jste zboží obdrželi.
Kdy dostanu odpověď na podanou reklamaci? Doba posouzení reklamace činí 14 dní.
Jak mám vrátit celou objednávku nebo její část? (platí pro neporušené zboží) Chcete-li vrátit celou objednávku nebo její část, vyplňte prosím elektronický formulář pro odstoupení od smlouvy (klikněte sem). Jakmile jej obdržíme, budeme vás co nejdříve kontaktovat, abychom získali podrobné informace.
Důležité: Prosíme vás, abyste do zásilky vložili doklad o zaplacení nebo informaci s číslem objednávky. Urychlí to proces vrácení zboží. Děkujeme!
Váš košík (...)
Produkt byl přidán Produkt byl odstraněn Do vašeho košíku byly přidány produkty z jiného zařízení Obnovili jsme váš košík z jiného zařízení